Тернопільська міська рада інформує

  • Video
    Тернопільська міська рада інформує

Видача електронних документів з QR-кодом через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

З метою наближення послуг до громадян та дистанційного обслуговування (отримання послуг без відвідування органів Пенсійного фонду) Пенсійний фонд України запровадив новий сервіс надання електронних документів з підтвердженням QR-кодом.

Сервіс надається для користувачів веб-порталу Пенсійного фонду України, які увійшли на Портал за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП).

Через Веб-портал Пенсійного фонду України можна отримати такі електронні документи з QR-кодом:

  • довідку про доходи пенсіонера для визначення субсидій (містить дані про розмір пенсії без урахування окремих видів виплат)
  • довідку про доходи пенсіонера (загальний розмір призначення пенсії)
  • індивідуальні відомості про застраховану особу (форма ОК-5) (містять інформацію про страховий стаж, заробітну плату та сплату страхових внесків страхувальниками)
  • витяг з Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування (містить дані про статус застрахованої особи/отримувача страхової виплати;
  • дані про набутий страховий стаж;
  • відомості про страхувальників, про періоди трудових відносин; відомості щодо нарахованої заробітної плати, що враховується для розрахунку страхових виплат та страхового стажу;
  • відомості про особливі умови праці, про суми добровільних внесків; дані пенсійної справи;
  • відомості про інші види загальнообов’язкового державного соціального страхування).

Зазначені електронні документи дійсні для оформлення субсидій, документів у центрах надання адміністративних послуг, посольствах та консульських установах, пред’явлення в банківських установах, органах фіскальної служби, виконавчої служби, територіальних органах міграційної служби тощо.

Перевірити достовірність видачі електронних документів з QR-кодом можна через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України у розділі “Верифікація виданих документів” http:portal.pfu.gov.ua/sidebar/Templates/DocConfirn (інструкція додається).

Електронний документ з QR-кодом, підписаний електронним цифровим підписом Пенсійного фонду України згідно з чинним законодавством є аналогом паперового документу, підписаного відповідальною особою в органі Фонду.

ІНСТРУКЦІЯ

Достовірність електронного документу з  QR-кодом виданого через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України можна перевірити на офіційній сторінці порталу електронних послуг Пенсійного фонду України: http://portal.pfu.gov.ua/

Крок 1

У розділі “Верифікація виданих документів” необхідно ввести перевірочний код документу, який розташований під QR-кодом паперового документу і натиснути кнопку “Отримати код підтвердження”.

Або за допомогою сканера чи мобільного пристрою відсканувати QR-код, перейти за активним посиланням та натиснути кнопку “Отримати код підтвердження”.

Крок 2

На мобільний номер телефону, який вказаний при замовленні довідки, прийде SMS повідомлення з кодом підтвердження (валідації), який необхідно ввести в поле “Пароль з   SMS” та натиснути кнопку “Отримати документ”.

В полі попереднього перегляду з’явиться відповідний документ в електронному вигляді, що і буде підтвердженням того, що його сформовано за даними, наявними в Реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування.

 

Тернопільське об’єднане управління Пенсійного фонду України Тернопільської області